Fake Off Poland, czyli kampania o tym, że niedoskonałości są ok, a prawdziwe życie to nie Instagram


Idealne ciało, makijaż, stylizacja. W tle idealnie urządzone mieszkanie, wyśniony pokój dziecka, idealne popołudnie w modnym miejscu. Takie obrazki to codzienność widziana na Instagramie, czy Facebooku. Ale czy jest to normalna rzeczywistość? Czy sukcesem kobiety w dzisiejszych czasach jest tylko perfekcyjny wygląd kilka dni po porodzie, piękny dom i wypasiony wózek dla dziecka? Właśnie ruszyła kampania Fake Off Poland, stworzona przez słynną fotografkę, która wychodzi naprzeciw kultowi perfekcyjnego ciała.
Dominika Cuda na co dzień zajmuje się fotografią sportowców. Na zdjęciach pokazuje pięknie umięśnione sylwetki, będące efektem ciężkiej sportowej pracy. Ma jednak świadomość tego, że nie każdy posiada taki wygląd. To właśnie z myślą o „zwykłych” kobietach, postanowiła stworzyć kampanię „Fake Off Poland”, która pokaże, że każda z nas jest „nieperfekcyjnie doskonała”, a wciągnięty brzuch, idealnie zrobiony makijaż i nałożone filtry podczas robienia zdjęć na media społecznościowe nie dają prawdziwego obrazu kobiety. Bo kobieta to nie tylko ciało i wygląd, ale przede wszystkim pasja.
– Nadszedł czas, aby „normalność” przebiła się przez lawinę postów na wciągniętym brzuchu, poprzedzonym trzydniowym postem sokowym. Żelaznych pośladów i perfect cery. Nadszedł czas, by przetrzeć oczy i wbić sobie do tego wciąż uroczego łba, że z normalności rodzą się genialne przedsięwzięcia, znajomości, niebywałe odkrycia, gigant firmy i coś, co nadaje życiu sens – PASJA. Graża, jesteś perfekcyjnie niedoskonała. Skumaj to. Wciąż można Cię nosić na wyprostowanych rękach – tak fotografka opisuje zamysł kampanii.
Zdjęcie, które rozpoczyna kampanię przedstawia Kasię Bigos – Trenerkę, miesiąc po urodzeniu dziecka:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Świat i edukacja dziecka , Blogger